Давайте поспілкуємось?
Ми Вам передзвонимо впродовж наступних 15 хвилин!
Як до Вас звертатись?
Ваш телефон
Маєте питання? (не обовязково)

Digital Signage

Сучасні візуальні рішення для поширення реклами, розваг та інформування зовнішніх і внутрішніх клієнтів.
Digital Signage - це успішна інвестиція в сучасну маркетингову технологію демонстрації цифрового контенту.

Основні Рішення

Головні переваги Digital Signage перед традиційними формами подачі інформації є:

Легке керування контентом
Швидкий і простий процес заміни контенту
Точне таргетування
Адаптація контенту під конкретну аудиторію
Швидке повернення інвестиції
Високий показник окупності інвестицій ROI
Digital Signage - успішно застосовується для різних завдань сучасної візуалізації:
Відображення публічної інформації
Публічна інформація - навігація, ситуація з трафіком, розклад руху транспорту, електронні черги, погода тощо. Digital Signage в якості інформаційного каналу, являється відмінною можливістю поліпшити сервіс в торгових центрах, аеропортах і вокзалах, станціях метро, стадіонах, виставках, в ресторанах і в багатьох інших публічних місцях.
Трансляція внутрішньої інформації
Внутрішня інформація - корпоративні новини, оповіщення, різноманітні графічні дані або інша спеціалізована інформація додадуть цінність в роботу бізнес офісів, виробничих локацій, державних установ і некомерційних організацій.
Реклама та Маркетингові цілі
Рішення Digital Signage відкривають безмежні можливості для ефективної реклами - централізоване управління всіма медіа носіями, адаптація контенту під потреби різних аудиторій, широкі можливості кастомізації демонстрації реклами. Ці та інші особливості сучасних технологій візуалізації перевершать Ваші очікування при проведенні рекламної компанії!
Побудова іміджу
Великі і яскраві екрани привертають увагу клієнтів, партнерів, гостей або відвідувачів. Сучасні дисплеї створюють сприятливу атмосферу для позитивного сприйняття бренду і компанії в цілому.
Розширення споживчого досвіду
Сучасні візуальні рішення допоможуть клієнтам знайти потрібний об'єкт у великому торгово-розважальному центрі або виставковому залі, проінформують про статус в черзі, нададуть оперативну інформацію про рух транспорту, параметри навколишнього середовища.
Замовляйте консультацію, щодо продуктів digital signage
Сучасні вимоги до контенту Digital Signage
Контент у Digital Signage означає все, що зображується на дисплеї й супутній звук. Контент може складатися з анімації, тексту і зображень, відео, інтерактивних елементів в будь-якому поєднанні.

Специфіка контенту для кожної галузі вимагає гнучкого маркетингового мислення, а саме відповідність контенту до сприйняття споживачем. Для багатьох маркетингових цілей важливе швидке оновлення контенту для постійної підтримки інтересу глядача.
Інфраструктура Digital Signage
Інфраструктура будується з дисплеїв, медіа плеєрів, сервера, ПЗ та мережі передачі даних. Склад і кількість елементів залежить від масштабності об'єкта, на якому інсталюється система.